[+] SMAKJ
monggo mampir: monggomampir

Monday, March 27, 2006

monggomampir

assalamualaikum...

hari ni aku cuba2 gatal2 tangan nak tulis blog.tengok kawan2 semua dah ada blog.jelous juga.walaupun aku ni bukan suka no nak menulis.tapi tak perlah.asahlah sikit2 idea yg tumpul.asyik nak ngasah pisau kat dapur.sesekali nak mengasah akal ni...sambil kongsi pengalaman dan ilmu yg ada.kan besttt.

imtihan tak sampai sebulan....persedian tak abis lagi...walaupun sem ni 2madah.berat juga.org kata yg madah sikitlah bahaya dari madah byk...hati ni dah tak sabar nak balik msia...rindu sgt2 kat mak,ayah dan adik2.bila tepon msia tak der pertanyaan lain"bila nak akak nak balik?sedih dengar.ikut kan hati pas peksa nak balik.tapi bila ingat2 tanggungjawab kat sini tak selesai pendamkan jerlah.cuba2 pujuk hati yg duka.kuatkan semangat.alhamdulilah mak dan ayah faham..tima kasih buat mak dan ayah tersayang yg sentiasa mendoakan dan memberi kata2 semangat.
tunggu tau kepulangan anakanda...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger


Cursors